Jedną z podstawowych umiejętności, jakie musi opanować każdy telemarketer i osoba pracująca w dziale sprzedaży, jest profesjonalna obsługa klienta. Szkolenia w formie otwartej i zamkniętej z tego obszaru tematycznego organizowane są między innymi w firmie szkoleniowej CC Training, przygotowującej ponadto szkolenia menadżerskie czy warsztaty rozwoju osobistego. Dostępne szkolenia prowadzone są też w formie indywidualnych konsultacji, gdy takie są wymagania konkretnego klienta. Umiejętność wysłuchania problemu zgłaszającego się konsumenta, znalezienia środków zaradczych, odpowiadających obu stronom - tym jest profesjonalna obsługa klienta. Szkolenia przygotowywane przez doświadczonych trenerów personalnych z wymienionego ośrodka wydatnie pomagają wszystkim jego uczestnikom w poznaniu efektywnych metod, możliwych do natychmiastowego zastosowania w praktyce, prowadzących do polepszenia kontaktów biznesowych ze zgłaszającymi się klientami, warto zastanowić się nad skorzystaniem z oferty takich szkoleń.